Wednesday, November 18, 2009

kelas memandu

hari ini dalam sejarah...

hahaha..
pertama kalinya dalam hidup aku..
aku memandu kereta hari ini!!!!
hahahaha..

ntah pape kan..
itu pon nak kecoh..
huhuhuhu...

alah, peduli ape..
aku nak kecoh gak..
heheh..

walaupun ade rasa takot2 pada awalnya, tetapi keterujaan aku nak drive telah berjaya mengatasi ketakotan yang ada..
hehehe...

walaupun kereta yang aku pandu itu selalu termati enjinnya...
aku tetap maintain cute..
hehehe..

tak sabar rasanya nak ada lesen..!!!
hehehe..
boleh lah aku berulang balik rumah tiap hari nanti..
hehehe..
tak sabar, tak sabar..!!!



keterujaan,
Aesyah
WinkieWord^-^

3 comments:

Anonymous said...

wow. congratulation!
nnt le bwk aku jln2. yeyy

AcanCapik said...

huhu... baru nak amik lesen ye. good luck!

MiHi ^-^ said...

fad : thanx!! hehe.. br blaja.. L pon x dpt lg.. hehe.. okeh!!! no probs!! ;)

acan : aah... huhu.. k, thanx!!! ^-^

Post a Comment